top of page

על קופירייטינג, עליי ועל שות'

בימינו אנו כדי שהעסק שלך יבלוט מעל כל האחרים צריך להיות שונה, צריך להבליט את היתרונות שלך, אחרת מי רואה? תהליך בניית המסר הפרסומי מגיע רק לאחר הבנת העסק, מטרותיו, קהל היעד, יעדים ורק לאחר מכן מימוש למילים.

קופירייטר, הוא זה שיודע להביא את הרצונות שלך לידי מילים. מילים שיודעות למכור. כאלו שמדברות אל הלקוח שלך ויוצרות אצלו משהו במוח או בלב. 

 

ניסיון של קופירייטר

כמו כל סנדלר גם אני הולך יחף ולכתוב כמה מילים יפות על עצמך זה לא ממש קל, אבל הנה: אני מגיע עם ותק של כ- 20 שנה בענף הפרסום, חלקו בעבודה כקופירייטר במשרדי הפרסום ורובו בעבודה ישירה עם לקוחות גדולים וקטנים, ביניהם: רשות הטבע והגנים, לשכת רואי החשבון בישראל, רשות שדות התעופה ועוד. אני מזמין אותך להתרשם מדוגמאות לעבודות שלי כאן

אז הניסיון עשה את שלו ו...הנני כאן, עם כל אוצר המילים שברשותי (ואלו שבאבן שושן) ועם כל הידע שרכשתי, יוצא אתך לדרך, למסע מרתק, מלא דמיון ויצירה שיכול לכלול:

ניהול רשתות חברתיות, בניית קמפיין פרסומי, מציאת שם לחברה, סלוגן או שורת מיצוב, ניהול דיוור ללקוחות, בניית תוכן לאינטרנט, כתיבה לדפי נחיתה, כתיבת מאמרים, הפקת קליפ פרסומי. בקיצור איפה שנמצאות המילים.

 

מהו תהליך העבודה עם קופירייטר? 

תהליך העבודה מתחיל בהבנת צורכי העסק שלך, מה שאומר הגדרת קהלים, מטרות ויעדי העסק. לאחר מכן יבוא שלב גיבוש האסטרטגיה ויצירת זהות העסק.

לאחר שהגדרנו מי אנחנו ומה אנחנו רוצים להגיד לעולם, זה הזמן להוציא את המחשבות אל הפועל דרך האמצעים הנכונים שהחלטנו עליהם ושמתאימים לדרישות העסק שלך.​ האמצעים יכולים להתחיל במיתוג העסק ואחר כך שיווקו במדיות הרלוונטיות: אתר חברה, עמודים עסקיים ברשתות החברתיות, בניית קמפיין אינטרנטי, בלוג ובניית מערכת דיוור ישיר.

כל תהליך כזה דורש לעיתים עבודה משותפת עם אנשי מקצוע, כמו מעצב, מקדם אתרים, עורכי וידיאו או מתכנתים. 

כחלק מתהליך העבודה יש באפשרותי לספק לך את אנשי המקצוע הטובים ביותר, בהתאם לדרישות העסק.

יוסי דבש, קופירייטר
bottom of page