top of page
  • Writer's pictureיוסי דבש

קופירייטינג בלי מילים

Updated: Feb 6, 2018


תארו לכם עולם בלי מילים. רק עם תמונות ואולי צלילים. איך היינו מתקשרים?

מבינים? זוכרים? עכשיו שימו לב כמה חשוב לבחור את המילים בקפידה במסר הפרסומי שלכם וגלו מעט מתהליך הקופירייטינג


בין אם בחרתם שם לעסק, סלוגן לחברה, שורת מיצוב או כתבתם תוכן לאתר, התחלתם בפעולה שמטרתה לתקשר עם הלקוח במערכת מסרים כלשהי. המסר אותו תעבירו יישאר, או שלא, במוחו של הלקוח, יעבור תהליך רגשי ולבסוף יגרום ללקוח, או שלא, לקנות את השירות שלכם.

מהם הגורמים בתהליך הקופירייטינג שישאירו את הלקוח אצלכם, שיקנו את ליבו הרך והתמים ושיניעו אל תהליך של קשר ארוך ואוהב ביניכם ובין הצרכנים?

הצצה נדירה אל ילקוט הקסמים של הקופירייטר!

שימוש בקסמי קופירייטינג מפולפלים יכול לשפר מאוד את סיכוייכם לשבות את ליבם של הלקוחות הנחשקים, איתם תוכלו להפליג למחוזות רחוקים ולחיות באושר ועושר.

הנה כמה מהם:

היו יצירתיים

קופירייטינג באשר הוא חייב להיות יצירתי ומעניין, ולו בכדי שהלקוח ירצה להקשיב לכם. אם ידכם אינה משגת קמצוץ יצירתיות, בקרו במהרה בשוק הקרוב לביתכם והקשיבו לירקנים: "עגבנייה אדומה, גם טרייה גם טעימה". ולמה זה קורה? כדי לעניין, לרגש, למשוך את תשומת הלב ואת הלב עצמו. זכרו להישמר משדונים.

היו שונים

אחת המשימות הקשות בתהליך הפרסומי היא להיות שונה. קופירייטינג טוב יכול לעשות את ההבדל, אבל לא רק. ראשית חפשו את המאפיין שמבדל אתכם מאחרים. ואז פזרו את הקסם. מחקרים מוכיחים כי הבחירה של הלקוח, כמה מפתיע, היא בד"כ אמוציונאלית, גם כשמדובר בבנק ובית השקעות. אז תנו לו סיבה לאהוב אתכם ולא את המתחרים.

ענו על צורך ממשי

תהליך הקופירייטינג מתחיל לא לפני שזיהיתם את הצורך של הלקוח. מה הלקוח רוצה, צריך? לפני שאתם מקסימים את הלקוח, ודאו שהשירות/ מוצר שלכם מתאים לו. האם קיים צורך ממשי אצל הלקוח לשוקו בטעם וניל? אם לא, ותרו על טעם וניל או צרו אצל הלקוח את הצורך הזה! (זה למאמר אחר).

היו איכותיים

בכלל ללא קשר לתמחור המוצר, ספקו ללקוח מוצר איכותי ואמין. מלאכת קופירייטינג טובה תדע

להבליט איכויות אלו כלפי הלקוח. כן, גם עגבנייה שעולה שקל אחד צריכה להיות איכותית ואדומה. ואין קופירייטינג טוב שיכול לכסות על מוצר גרוע. לפחות לא לטווח ארוך. 


0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page