• Black Twitter Icon
  • YouTube Basic Black
  • LinkedIn Basic Black
  • Facebook Basic Black

יוסי דבש - קופירייטינג וכתיבה שיווקית | אלנבי 73, תל -אביב | 054-2475246 | advash10@gmail.com

  • יוסי דבש

עצור סיסמה

Updated: Feb 6, 2018

הסיסמה או הסלוגן הם תוצאה של חשיבה מוקדמת על המוצר או החברה. חשיבת שכוללת מהו המוצר, מה המסר ללקוח, ומה אנחנו רוצים שידעו עליו.

בד"כ סלוגן או סיסמה בעברית, יכיל לא יותר משלוש עד ארבע מילים, לדוגמא: לא טעית- זהו ויטה או משהו יותר עכשווי בזק- הכי טוב בבית. תפקידו של הסלוגן הוא לתמצת את כל המסר שאנחנו רוצים להעביר ללקוח למינימום האפשרי, אם זה אפשרי, להעביר את החוויה, את הרגש, את 'כוונת המשורר'.

סלוגן טוב הוא סלוגן שיודע להעביר מסר אחד חזק במקום דף מלא של מילים.

איך כדאי שיהיה בנוי הסלוגן?

קצר ותמציתי-לרוב עד 4 מילים

ברור ומדויק במסר

יכול להיות מצחיק, מרגש או מקומם

כדאי שיהיה משהו שכאילו אומרים ביום יום, כמו ___ עושה לך טוב, או

בולטות

ייחודיות

בידול

מהי חשיבות הסלוגן?

זה המשפט שסוגר את הקמפיין שלך, לפעמים הוא יופיע לבד ליד שם המוצר ושם החברה, לפעמים הוא יופיע בלווי טקסט וכותרת. איתו נשאר הלקוח, קהל היעד, חשוב שהוא ישאיר את המסר הנכון, זה שאתה רוצה להעביר.

המילים הן אלו שנשארות בראש בסופו של דבר. ועם זה הלקוח הולך לסופר, לדוגמא: קוקה קולה, טעם החיים. גם אם אתה לא באמת חושב ככה, אם יגידו לך מספיק פעמים אז זה ייחרט בזיכרון עד שיוטמע.